כל המידע על אוכל בגרמניה

כאן תוכל לקרוא מאמר מקיך בנושא אוכל בגרמניה אם אתם מתכננים טיול לגרמניה, אולי תרצו לנסות כמה מההתמחויות המקומיות. האהובים הגרמנים האלה כוללים Sauerbraten, Weisswurst ו- Schwarzwalder Kirschtorte. אם אתם מחפשים רעיון נהדר לקינוח, למטבח הסתיו הגרמני יש הרבה אפשרויות נהדרות. אתה יכול גם לנסות מרק דלעת ו-pfifferlinge. לא משנה מה תבחרו, בטוח שתהנו מארוחה גרמנית!

Sauerbraten

בגרמניה, sauerbraten מוגש באופן מסורתי עם תוספות מסורתיות. אלה יכולים לכלול כופתאות תפוחי אדמה או אטריות ביצה וקמח. בפרנקוניה מגישים את החמוציות בדרך כלל עם חמוציות או דובדבנים קטנים, בעוד שבבוואריה, חמוצה הוא מרכיב עיקרי. באזורים אחרים, סוארברטן עשוי להיות בטעם בירה, לימון או אפילו צימוקים. עם זאת, אם אתם מטיילים בגרמניה ורוצים לנסות את המנה הגרמנית המסורתית הזו, תרצו להיות בטוחים שיש לכם כמה מהמנות הללו בהישג יד.

Sauerbraten מוגש באופן מסורתי עם רוטב חום סמיך ותוספת של גרמנים אהובים, כגון ספסל, קציצות ותפוחי אדמה מבושלים. הרוטב, לעומת זאת, משתנה בהתאם לאזור. אפשר להוסיף לרוטב צימוקים ושאר מרכיבים מתוקים כדי לאזן את החומציות של היין האדום והחומץ, בעוד שמנת חמוצה עשויה להיות תוספת נחמדה לרוטב.

בגרמניה, sauerbraten הוא מאכל פופולרי ביותר. שורשיו בעידן הרומאי, כאשר יוליוס קיסר שלח אמפורות של בשר בקר כבוש לקלן. עד מהרה הועתקה מנה זו וחיקוי ברחבי הארץ. למעשה, למנה יש גרסאות אזוריות בכל הארץ, עם מרינדות שונות לאזורים השונים. בגרמניה, sauerbraten הוא אחד המאכלים הלאומיים.

בחורף, אנשים אוכלים לעתים קרובות פינקל עם כרוב לארוחת הבוקר. באזורים הצפון-מערביים של גרמניה, מנה זו מוגשת בדרך כלל עם ביצים ובייקון לארוחת צהריים ורסק תפוחים לארוחת ערב. הוא מוגש גם עם תפוחי אדמה, אבל לא ה'רוסטי' המסורתי. לעתים קרובות, הארוחה מוגשת עם לחם. אם תרצו לנסות את המעדן הגרמני הזה, כדאי שתחפשו פונדק בסגנון גרמני. מנות גרמניות מסורתיות הן לרוב תוצרת בית ובעלות טעם אותנטי.

הגרמנים אוהבים לשתות בירה לשלב אוכל גרמני טעים

אותה הם צורכים בכבדות במדינות רבות. אבל הגרמנים לא שותים בירה בסגנון בולמוס, אז הם נוטים לשתות אותה במתינות וליהנות מהטעם. אם תרצו ליהנות מבירה גרמנית, תוכלו אפילו לקנות מבשלות מיובאות. הגיל החוקי לשתות בירה הוא שש עשרה. אם אתה זר, תצטרך להיות בן 18 כדי לצרוך בירה בגרמניה.

וייסוורסט

וייסוורסט היא נקניקיה מגרמניה שמקורה ב-1857 כאשר לספ מוסר, קצב ב-Gasthaus zum Ewigen Licht, נגמרו תרמילי הכבשים. במקום להשתמש בתרמילי הכבשים היקרים יותר, השתמש מוסר בעור זול ודק יותר ומילא את הנקניקיות הנותרות בבשר חזיר. מכיוון שהאורחים לא רצו לחכות כל כך הרבה זמן לאוכל, השרה מוזר את הנקניקיות במים רותחים במשך עשר דקות לפני צלייתן. סגנון חדש זה של נקניקיות נחשב לשכלול של ה-Maibockwurst, שהיה קיים זמן מה לפני שמוזר הגה את הרעיון הזה.

וייסוורסט עשוי מבשר חזיר או עגל ומתובל בכבדות באבקת לימון, בצל, שום ופטרוזיליה. ניתן למכור אותו גולמי ומוגש בדרך כלל עם רוטב חרדל ובייגלה רכים. ניתן גם לאפות, לצלות ולחמם נקניקיות אלו במיקרוגל. הם גם עשירים בנתרן ובשומן רווי. עם זאת, אם אתה לא אוהב את הטעם של נקניק, אתה תמיד יכול להכין אותם בבית!

וייסוורסט בגרמניה מזוהה לעתים קרובות עם בוואריה. מכיוון שהוא מקושר לאזור, הוא עזר לטבע את המונח Weisswurstaquator, שפירושו "קו המשווה של נקניק לבן". לא ברור אם הווייסוורסט מקורו באזור בוואריה, אבל זה מאכל איקוני. למי שרוצה להכין וייסוורסט משלך, זו הדרך המושלמת לעשות זאת!
אוכל בגרמניה

וייסוורסט אוכל בגרמניה

ניתן לאכול בכמה דרכים שונות. לכל אזור יש חוקים משלו לאכילתם. למשל, אניני טעם אמיתיים לא מפשיטים את הנקניקיות שלהם עירומות לגמרי, אלא מקלפים אותן חתיכה אחר חתיכה. תושבי מינכן אוכלים את הנקניקיות שלהם באמצעות הידיים, ולא בסכין. וייסוורסט בגרמניה נאכל באופן מסורתי עם בירה, אם כי יש גם הרבה אפשרויות ללא אלכוהול.

אפשר להכין את וייסוורסט בגרמניה במגוון דרכים, החל מטיגון ועד לצייד אותם. מחבת 12 אינץ' (30 ס"מ) עובדת היטב לבישול וייסוורסט במנה אחת. לסיום תהליך הבישול, ניתן להכניס אותו לתנור. אם אתם רוצים לאכול וייסוורסט בזמן נסיעה, יש כמה דברים שכדאי לדעת על המנה הזו.

וייסוורסט במינכן הופיע לראשונה בשנת 1857. נקניקיה טעימה זו היא מאכל בסיסי במהלך האוקטוברפסט במינכן, והיא משתלבת היטב עם הבירה הבווארית. בשנת 1857, בעל פונדק במינכן יצר את הנקניק באמצעות תרמילי חזיר. בתחילה, הם יוצרו עם תרמילי כבשים, אך לאחר מכן עברו לתרמים של חזירים, שהיו הרבה יותר קשוחים. כשבישלו את הנקניקיות במים, התברר שהן מוצר טעים יותר. כיום, הווייסוורסט זמינות רבות בסופרמרקטים וניתן ליהנות ממנה בכל עת.

בעוד וייסוורסט הוא אוכל פופולרי לארוחת בוקר בגרמניה, הפופולריות שלו מוגבלת לדרום המדינה. הוא אינו נפוץ מצפון לדנובה, ועדיף לרכוש וייסוורסט מוקדם בבוקר כדי למנוע את הסיכון הגבוה לקלקול. אם אתה רוצה ליהנות מארוחת הבוקר הטעימה הזו, נסה את המתכון הבווארי המסורתי לווייסוורסט.
מחפשים מלון מומלץ בגרמניה בעיר הבירה ברלין תוכלו לקרוא עוד מידע בנושא רדיסון בלו ברלין וגם למצוא מלונות מולצים באתר.

שוורצוואלדר קירשטורטה

הקינוח הגרמני המסורתי הטעים, Schwarzwalder Kirschtorte, הומצא במטבח של קונדיטור לפני כמעט מאה שנה. השם מגיע מהיער השחור,
שם אומרים שהקינוח מייצג בנות כפריות בחצאיות שחורות עם חולצות לבנות וכדורי צמר גדולים באדום דובדבן על הכובעים שלהן. בעוד המתכון משתנה, זה אמור להיות קל למצוא אותו בחנות המכולת המקומית שלך.

לטורט הדובדבן של היער השחור, או Schwarzwalder Kirschtorte,
יש שמות רבים. שמות נפוצים אחרים כוללים עוגת דובדבן של היער השחור ו-Black Forest Gateau.
בעוד שהקינוח הוא גרמני טיפוסי, המתכון נוצר כנראה לראשונה בשוויץ, שם קירשווסר מגיע מהאגמים ומהאדמה שמסביב. כמה וריאציות של מתכון מסורתי זה מפורטות להלן. אלו עשויים להיות הקינוח הגרמני המפורסם ביותר. זה בהחלט שווה לנסות!

עוגת הדובדבנים של היער השחור היא עוגת שוקולד בסגנון גייטאו שממולאת בקצפת ודובדבנים ומכוסה בשנאפס דובדבנים. באופן מסורתי, הקינוח נקרא על שם אזור היער השחור, בו גדלים דובדבנים. הדובדבנים והקצפת שלו נותנים לו את הטעם הטארט, השוקולדי. קל להבין מדוע הפינוק הזה כל כך פופולרי ביער השחור!

ידוע בתור עוגת היער השחור אוכל בגרמניה

Schwarzwalder Kirschtorte הוא אחד הקינוחים המפורסמים ביותר בגרמניה.
זו עוגה תלת-שכבתית במילוי רוטב דובדבנים וקצפת, ומעליה שבבי שוקולד. בניגוד לעוגת מוס שוקולד משולשת או דובוס טורטה, שוורצוואלדר קירשטורטה קלה הרבה יותר להכנה מאשר בני דודיה המורכבים יותר. המתכון פורסם לראשונה בשנת 1934, אך רק בשנת 1949 זכה הקינוח הזה לתהילה נרחבת ברחבי גרמניה. כיום, זו אחת העוגות הפופולריות ביותר בגרמניה, וחובה לנסות את שער היער השחור המושלם.

Schwarzwalder Kirschtorte

היא בחירה מצוינת ליום הולדת או לאירוע מיוחד. היא עשויה משלוש שכבות של עוגת שוקולד מריר בתוספת קצפת וטבולה בשבבי שוקולד מריר. זו עוגה עשירה ודקדנטית שתדהים את האורחים שלכם. תזדקק לתבנית קפיצית בגודל 28 ס"מ/11 אינץ' לעוגה הזו. אם אתם מרגישים חסרי סבלנות, תמיד תוכלו לקנות מהקונדיטוריה שכבות מוכנות. רק תקפידו להשתמש בתחתית של בצק קצר – אחרת העוגה עלולה להיות לחה מדי להגשה.

לפני שאתם מכינים את המילוי, תצטרכו להכין את הדובדבנים. מסננים ושומרים את הדובדבנים. מודדים את המיץ מהדובדבנים. לאחר מכן, השתמשו ב-4 כפות מהמיץ להכנת תמיסה של עמילן תירס ו-3 כפות של קירש. לאחר שהעוגה מוכנה, ניתן לצנן לחלוטין. לחילופין, אפשר להכין את מלית הדובדבנים מבעוד מועד.
תוכלו לקרוא עוד מידע מקצועי באתר https://www.2germany.co.il/ מדריך גרמניה